søndag den 13. april 2014

Afslappet søndag

Det har været - og resten af søndagen også - en meget afslappet dag.
En enkelt tur rundt i haven med fotografiapparatet.
Og en enkelt tur i træningscenteret - det er specielt godt efter en skøn aften med gæstebud.
Jeg har tilbragt det meste af dagen ved min symaskine.
Det er meget, meget længe siden jeg har haft lyst til at sy noget som helst til mig selv.
Der er snart 2 par sommerbukser klar.
Da vi var på håndarbejdsmesse i Rødovre, blev jeg fristet af
BURDA og 3 numre for 100 kr.
Der var inspiration at hente - og et godt mønster til bukser.

Mine gæster havde gaver med til mig.
Bl.a. den lille skål til højre og 3 andre.
Den er simpelthen så kær, fordi den er så lille.
Jeg har en svaghed for alt mini.

4 kommentarer:

  1. Er det en lille tændstikæske og ikke en husholdningsæske? Jeg har set små margretheskåle, men ikke SÅ små :-) Hvor er den nuser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen det er en lille tændstiksæske.

      Slet
  2. Den lille skål er slet ikke til at stå for. Hvor er det flot, at du syr tøj til dig selv. Da jeg var ung, syede jeg en del, men er helt kommet fra det. Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, det er kun ren hygge jeg syr.
      Klem

      Slet