mandag den 10. februar 2014

Køkkenmaskiner

Min nabo fik et par kasser i går med ting til genbrug. Hun bliver lige begejstret hver gang, der ender ting inde hos hende.
Det er så godt, hun bliver glad og jeg er også glad over at det kan genbruges. Og jeg får luft omkring mig.
De kommende dage vil jeg bære mere ind til hende, for jeg har set på alle de køkkenmaskiner, jeg har stående og som jeg ALDRIG bruger.
Der var 17 i alt, og de 7 kommer til genbrug.
Maskinerne er fuldt funktionsdygtige. De skal bare ikke stå her hos mig, når de ikke bruges.
Og naboen vil gerne have dem til salg i sin lille biks.

4 kommentarer:

  1. 17! Det var da også en del, skulle jeg mene ... men de er måske ikke elektriske alle sammen? Godt, de kan gå til genbrug.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, nej - kun de 16. Den 17. er en god gammel kødmaskine, som Finn ikke kunne leve uden, og som niecen fandt på et loppemarked.

      Slet
  2. Det er nemlig en lettelse at skille sig af med ting, man ikke bruger. Her er vi gået i gang med projekt "én skuffe/ ét skab om dagen". Du kan tro, jeg glæder mig til, at det er overstået.
    Klem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, lige det rette ord - en lettelse.
      Huh, det er et godt projekt I har skudt i gang. Overskydende ting til genbrug???
      Klem

      Slet