fredag den 13. december 2013

Snydt - og nu med TV igen

Jeg føler mig SNYDT.
Jeg har set Downton Abbey, serie 4, og bagefter serie 3, som jeg ikke nåede at se, da den kørte over de danske TV skærme.
Jeg hørte jo, at serie 3 endte med at Matthew døde i en bilulykke.
Min serie 3 slutter, før vi ved om Mary bliver gravid og Matthew dør.
Serie 4 starter med, at nu er Matthew død og barnet født.
Det er snyd, at der mangler et helt afsnit i DVD serie 3.
ØV.
Den 26.12.13 bliver et nyt afsnit om Jul på Downton Abbey frigivet, og det skulle vist blive vist i dansk TV??? Nogen der ved noget?
BBC/ITV skriver på deres hjemmeside, at serie fem allerede er godt i gang.

Jeg har i et stykke tid været uden TV signal i stueetage.
Jeg har været gør-det-selv og sat TV på fod på førstesal og tilsluttet med antennen der, og får de fineste billeder. Altså er der signal og antennen ikke kaput udenfor.
En gang imellem kunne jeg godt tænke mig at være i besiddelse af lidt mere mandelogik!!
Nå jeg har snakket med en god ven, der gav mig nogle gode ideer.
For et andet stykke tid siden samlede jeg ledningerne der går ud fra TVet i stuen i en kabelskinne (jeg hader ledninger (og brugsanvisninger)), og har åbenbart fået sat antennestikket for hårdt i. Jeg lirkede lidt på det i går - efter først at have undersøgt alle ledninger, hvor de kommer ind i huset - og
NU KAN JEG IGEN SE TV i stueplan.

2 kommentarer:

  1. Skønt at du kan se TV i stuen igen. Tænk at man kan sætte et stik for fast, det har jeg aldrig hørt om før.

    SvarSlet
  2. Det var ærgerligt, at der manglede et afsnit i din cd-box! Og endda så vigtigt et. Men dejligt at du igen kan se tv i stueplan.
    Klem og rigtig god lørdag!

    SvarSlet