onsdag den 4. december 2013

Jeg undres...

Der er så mange sjove ting at kunne undre sig over - og kunne grine/smile af.
Her er et par eksempler:

For nogen tid siden var der en dame, der sagde at hendes mands job er "løber".
Jeg var et stort spørgsmåltegn. Manden er pensionist, og han har et lille bijob som løber.
LØBER FOR SKRALDEMÆNDENE.
Hep, det er da vildt god motion, for skraldemænd har altid fuld fart på.

I dag læste jeg denne sætning:

Hvad mister du ved at opgive dit dårlige humør eller negative tanker?

Jeg måtte altså læse den to gange, før jeg forstod meningen.....
Og trække på det store smilebånd.
Det er bare fordi lattermildheden bor her i huset.

4 kommentarer:

  1. To skønne historier - ja, det er nemlig dejligt at kunne trække på det store smilebånd.
    Klem og ha' en god aften, Kisser. Hvordan går det med Black?

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, det er skønt at grine.
      Black er hurtig til at indordne sig!!! Han er ikke særlig glad for at få noget i ørerne, men han finder sig i det. Han har kun kradset sig et par gange siden vi startede kuren.
      God torsdag og klem

      Slet
  2. Ha ha Kisser!! Håber allergi kuren hjælper på Black - det var da noget skidt. Må være svært ikke at kunne give ham godbidder. Hyggelig udflugt dig og veninden fik ud af hendes lægebesøg. Ha en dejlig aften♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Tina, det ser ud til at det hjælper på Black. Det skal bare være sådan, så det har jeg også indordnet mig under....
      Ha en skøn torsdag nede i varmen :-)

      Slet