torsdag den 14. november 2013

Memory Lane

Jeg er - indrømmet - tal og datofreak.
Jeg husker stadig mange af mine skolekammeraters fødselsdag. Det er jo en fordel, når vi er venner på FB, så kan jeg sende dem en hilsen.
I dag for 35 år siden holdt jeg kobberbryllup med mit livs kærlighed.
Vi holdt det hjemme....som åbent hus, og vi var en forfærdelig masse mennesker, og den gang var både hus og køkken lille.
Men vi var alle enige om, at hvor der er hjerterum er der også husrum.
I dag kommer mine naboer, for jeg er den eneste, der laver lever til fruen. Hun elsker lever, det gør resten af familien ikke, og da det er husherren, der laver mad, bestemmer han også menuen.

7 kommentarer:

  1. Hvor er det sødt af dig at lave lever til nabofruen, Kisser.
    Det med at være talfreak kender jeg også som fx nummerpladen på mine forældres første bil: AH 20. 218 ....
    Klem og ha' en skøn dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, der bliver nok et stykke til Black :-)
      Det er sjovt med de ting vi hver især kan huske :-)
      Hav en fin torsdag og klem

      Slet
    2. Memory Lane kan være en underlig ting, der hopper og springer på kryds og tværs af årene. Men det minde, du har her hører til et af de dejligste. Til lykke med dengang...... du mindes garanteret en skøn fest.
      Og god appetit med leveren - den må du og naboen gerne beholde for min skyld :-)
      Knus :-)

      Slet
    3. Johanne, naboen må også gene beholde leveren for mig, jeg er nemlig vegetar.
      Åh ja det var en dejlig fest.
      Knus

      Slet
  2. SKægt at der bare er nogle ting man kan huske. Jeg kan huske mine forældres tidligere nummerplader. Spøjst :D Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Anette, ja, og jeg tænker på hvorfor lige nummerplader? Knus

      Slet
  3. Mit kobberbryllup står også som noget af det skønneste. Jeg husker en god del af kontoplanen fra min første arbejdsplads. Det er snart 22 år siden, jeg forlod den. Det kan man da kalde viden til ingen nytte.

    SvarSlet