tirsdag den 19. november 2013

Frokost

Vennerne, som kom til frokost i dag, har jeg kendt siden vi var teen-agere.
Der er guld værd at have fælles historie i rigtig mange år.
Vi har grint det meste af tiden.
Og alligevel er der også plads til de mere alvorligere ting.
Den ene af vennerne har mange gode kompetencer, som der kun er få af rundt omkring, og han har en viden, der er guld værd.
Vi snakkede bl.a. testamenter, så nu laver han testamente for mig.
Jeg skal dog selv bringe til det notaren her i Køge.
Vi er alle 3 stoppet på arbejdsmarkedet i år, og det er skønt at kunne mødes til frokost på en helt almindelig hverdag  - i stedet for at være afhængig af kun at kunne mødes i weekenden.
Ingen af os savner arbejdslivet.
Der er så meget andet skønt at kunne fordybe sig i - og være taknemmelig for.
Black elsker at have gæster og passer på os alle sammen - og han er ret god til at bede om opmærksomhed og får mange klap. Nu er han træt.
Og nu vil jeg se valgresultater.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt at du ikke savner arbejdslivet, men nyder din nye frihed med gode venner! Jeg siger som dig, at det er skønt at kunne se sine venner til forkost nu på en hverdag i stedet for kun i weekenden. God valgaften og klem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame ikke et sekund har jeg savnet DR...
      Skønt at ku bestemme alt selv i et tempo der passer til humøret.
      God onsdag og klem

      Slet