onsdag den 20. november 2013

Dagen derpå

90 års socialdemokratisk styre i Køge. Det er slut nu og borgmesterkæden overtages af de konservative.
Dagen derpå efter en hyggelig frokost i går har budt på filsning af vægge.
Jeg synes jeg skal have tungen lige i munden når jeg kommer forbi med filsebrættet og vand.
Jeg har efterrepareret nogle steder, og i morgen kan jeg filse igen, når de altså er tørt.
Så er væggene mægtig flotte, og jeg kan sætte paneler på og når jeg får rigtig god tid, og har besluttet mig for hvid eller grå, også male.
Og det bedste af det hele bliver at finde en boremaskine og skruer, så alle billeder kan blive hængt op på ny.
Det lyder voldsomt, men jeg tror kun der max er en dags arbejde.
Og det bliver skønt at få afsluttet det projekt.

4 kommentarer:

  1. Her er det socialdemokratisk styre også slut, Kisser, men det blev en borgmester fra partiet Venstre. Hvor bliver det dejligt for dig med de nye, fine vægge.
    Klem og rigtig god onsdag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, det ser ud til, at der bliver skiftet borgmesterkæder mange steder.
      Åh ja, jeg glæder mig ret meget til at afslutte det projekt.
      Klem :-)

      Slet
  2. Her i Hvidovre, hvor jeg bor, har de endnu ikke fundet ud af, hvem der skal være borgmester - p.t. er det en socialdemokrat, men DF har haft en rystende fremgang her i kommunen, så der er kamp om pladserne.

    Herligt med dine fine vægge!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lidt spændende at følge politikernes kamp om kæden.
      Og rigtig skønt at projekt vægge snart er slut :-)

      Slet