lørdag den 19. oktober 2013

Gode ideer efterlyses

1. august 2014 er det 50 år siden veninden min og jeg kom i lære - derude på Amager hos militæret.
Vi havde godt nok vores gang ovre hos soldaterne på Bådsmandsstrædes Kaserne - det der nu og i mange år hedder Christiania.
Vi skal ud at fejre det markante jubilæum.
Det lader til, at det er min opgave at arrangere al festivitassen.
Vi spiller kort (et korspil der hedder røvhul!!!) sådan cirka en gang om måneden og spiller "til kassen". Vi er ved at have pænt mange penge i den fælles kasse.
Det er ret sjovt at spille kort, for veninden min og mig er sådan set ret ligeglade med resultatet af et spil. Vennen, venindens mand, går vildt meget op i kortspil, og det bæst kan huske hvert eneste kort, der er lagt på bordet. Imponerende at han kan.
Jeg er fuldstændig tom for ideer, hvad jeg skal hitte på.
Nu håber jeg blogland kan hjælpe med gode ideer.
Kan I?

5 kommentarer:

  1. Hvorfor ikke D´angleterre eller Kong Hans? Rygterne vil vide, at det er lækker mad.

    SvarSlet
  2. Jeg kan ikke helt finde ud af, om I bliver to eller mange? Det gør en forskel for forslagenes art ;-)

    SvarSlet
  3. Hvad med en smuttur med båden til Oslo og med lækker mad om bord?
    Klem!

    SvarSlet
  4. Jeg har ingen ideer - men super god ide at markere det :) God fornøjelse med planlægningen :)

    SvarSlet
  5. Tak for gode forslag, de kommer med i overvejelserne.
    Ellen, vi bliver 3.

    SvarSlet