fredag den 6. september 2013

Jobs

I går aftes sent var det 26. Gang i år jeg var i biografen.
Det er ved at være lidt ensformigt at skrive i indlæg om biobesøg, men da jeg også bruger min blog som opslagsværk for min egen hukommelse skal det med.
Vi så historien om Steve Jobs - Apple's grundlægger. Til slut i filmen blev vist billeder af personerne, som de så ud i virkeligheden, og skuespillerne lignede dem fantastisk godt. De spillede til fem stjerner af fem.
Den gode Jobs var et bæst i sin tidlige start af karrieren.
Gad film.

2 kommentarer:

  1. Lyder som I havde en dejlig rejse til Mallorca. Skønt at komme lidt ud♥ Klimaet på Mallorca er forresten meget lig med klimaet her hos os. Jeg synes det er dejligt at høre om alle filmene for så får man selv nogen gode ideer. Heat har jeg hørt om og den skal vi ind og se i næste uge. Hendes partner i filmen var fantastisk i Bridesmaids. God weekend Kisser♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var den dejligste uge, min bror og jeg havde på Mallorca. Vi holder meget af at rejse sammen - her på vores gamle dage.
      Jeg har Bridesmaids på DVD, så den vil jeg glæde mig ekstra til at se.
      God week-end :-)

      Slet