onsdag den 3. juli 2013

Først 3, så 2 og nu 1

Jeg skal på mit frivillige arbejde i dag i det grønne hus.
Vi skulle have været 3, men den ene havde sat sig på 3 vagter i denne måned, og det er vel rigeligt, når vi kun har forpligtet os til en vagt.
Jeg mailer med den anden om hvad vi skal servere, og får det svar tilbage, at
han har meldt sig ud og kommer altså ikke.
Så er der kun mig tilbage.
Og jeg gider ikke lave mad.
Der var en masse mad i fryseren lige netop til sådan en situation. Men en eller anden er kommet til at slukke for fryserne, så al maden er smidt ud.
Suk.
Så jeg skal lave mad i dag.
Min bror opmuntrede mig temmelig meget i går: du kan jo godt (og særdeles godt oven i købet). Tusind tak.
Men jeg gider ikke.
Jeg gør det!
Så det bliver blåbær muffins, salat og tærter. Og så køber jeg et brød henne hos bageren!
Og håber det hele holder til transport på cyklen.

1 kommentar:

  1. Det lyder som en udfordring - jeg håber, alt går godt, selv om du er alene.
    Klem

    SvarSlet