torsdag den 4. juli 2013

Arbejde

Tærter med broccoli, selleri og ærter

Ugens grøntsagsposer klar til afhentning

Udsigt fra cafekøkkenet i Det grønne hus - lige ned til Køge å.

Black på have-aften-vandretur sammen med mig.

Det frivillige arbejde i cafeen i det grønne hus i går var stille og roligt. Det er jo ferietid.
Så det var helt OK at jeg var der helt alene.
Så der var blåbærmuffins til fryseren.
Vi holder meget af at der er noget at starte med den kommende onsdag.
Der er jo mange af medlemmerne i cafeen, der har et arbejde at passe.
Begge tærter blev spist op og en del af tærterne. Jeg fik ros for min madlavning. TAK. 
Gør det gerne igen.
Jeg skulle ned i kælderen for at hente nogle ting, og døren var kommet til at lukke sig, for der er dørlukker på, og det skænkede jeg ikke en tanke.
JEG KUNNE IKKE KOMME UD.
Heldigvis er der vinduer, som jeg kunne komme op og åbne.
HJÆLP, jeg vil ud.
Der kom heldigvis en, der kunne fortælle mig, hvordan man kommer ud.
Der hænger et søm på væggen, man skal putte ind gennem et hul, der løfter palen udenfor.
Der står sandelig også en vejledning på døren.
Hvad hjælper det, når mine briller lå oppe i cafeen.
Det var skønt vindstille vejr i aftes, så Black og jeg vandrede lige jorden rundt og nød det skønne vejr.

2 kommentarer:

  1. Pyha, sikke en forskrækkelse at du blev lukket inde i kælderen! Men dejligt at det ellers var en god dag, og at du fik ros for din madlavning. Hvor ser er hyggeligt ud ved Det grønne hus ned til Køge å.
    Klem og ha' en fin torsdag!

    SvarSlet
  2. Jeg kan kun skrive under på, at du laver særdeles god mad.
    Mums.

    SvarSlet