fredag den 17. maj 2013

Svigermor

Det er en afmine behagelige titler.
Mit svigerbarn havde 25 års jubilæum i april.
Hans firma gav ham besked på at gå ud at spise.
Og han synes jeg skulle med, så de unge mennesker kørte helt til Køge, hvor vi havde  sat hinandenstævne hos cafe Vivaldi i går aftes.
Vi fik både hovedret og dessert...is med brownies og friskskåret frugt. Huuuu hvor smagte det hele godt. Desværre måtte jeg levne lidt af desserten og det er uhørt.
Godt jeg skulle cykle hjem, så jeg kunne forbrænde lidt af de mange skønne kalorier.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som den dejligste måde at fejre din svigersøn - og en skøn gave han fik af sit firma. Klem og rigtig god fredag!

    SvarSlet
  2. Tillykke med din svigersøns jubilæum. Skønt at være med til at fejre ham. god fredag.

    SvarSlet