mandag den 25. marts 2013

Årets bedste film

Jeg var i biffen i går aftes.
2 timer 37 minutters storslået underholdning.
LES MISERABLES.
Jeg er dybt imponeret over dygtige skuespillere, der i den grad formåede at give udtryk for følelser, der afspejlede det de skulle gennemgå.
Jeg har "et eller andet" med Frankrig og den franske revolution. Lidt ligesom jeg selv har oplevet den.
Jeg sendte tanker til både bogen og filmen  greven af Monte Christo. Spørg mig ikke hvorfor.
Jeg har ikke tidligere set Les Miserables, hverken som film eller på teatret.
Jeg har sat denne film på listen over film til hjemmebiografen.
Det er dette års bedste film, jeg har set i biografen.
Og jeg har været i biffen 13 gange i år.
5 stjerner af 5.

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det godt, Kisser! Tak for anbefalingen - den må jeg se.
    Jeg så Les Miserables på Østre Gasværk i 1992 med blandt andre Stig Rossen, og det var en enestående oplevelse.
    Klem og ha' en skøn dag - inden den store dag ....

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, den var vidunderlig den film. Jeg ville også gerne have oplevet en teateropsætning, men sådan blev det ikke.
      Hav en herlig dag og klem...

      Slet