tirsdag den 13. november 2012

Bang - dramatik - reddet?

Lige så stille sidder jeg og passer arbejdet hjemme, så lyder der er BRAG.
Black reagerede ikke, men det gjorde jeg.
Det var på bryggersdøren.
Adskillige gange har fugle klasket ind i vinduer på terrassen, så jeg kender jo lyden.
Jeg kiggede lige ud gennem vinduet i døren, og der sad en spurvehøg, og jeg gik BLIKKET af den - ligesom vi havde øjenkontakt.
Uha, som vingerne var spredt ud og de var store.
Det så ud som om de var brækkede.
Jeg hentede lige mit fotoapparat  og fik slet ikke billede af fuglen(e).
For det viste sig, at spurvehøgen havde været på jagt og fanget en due.
Da jeg fik øje for det, åbnede jeg døren, og spurvehøgen flygtede.
DUEN LIGESÅ.
De fløj så fint begge to, og jeg håber duen overlevede...
Og jeg vil pudse ruden udvendigt...

1 kommentar:

  1. Jeg håber duen overlever! Uha, det har jeg også været ude for - det er nogle mægtige brag, det giver, når en spurvehøg flyver ind i hus eller rude.
    Hav en dejlig aften, Kisser, og klem.

    SvarSlet