torsdag den 7. juni 2012

Underligt søvnmønster

Sommertid - jeg har et underligt søvnmønster om sommeren. Jeg burde gå i seng lige nu - velvidende at jeg snart skal op igen. Arbejdet kalder. Jeg har været på besøg hos en veninde her til aften, og det var vidunderligt vejr at cykle hjem i, og det var første gang cykel lygten var i brug. Det er en fin lygte, jeg bliver set... Jeg har som bilist mange meninger om, hvordan cykellygter skal være. Min egen lygte opfylder et af mit krav - ganske heldigt. Jeg er lysvågen, nok fordi jeg snuppede lige en time på øjet, da det var sen eftermiddag. Sommertid er for mig lig med mindre søvn.

2 kommentarer:

  1. Jeg tror, de lange lyse dage gør, at vi har behøv for mindre søvn - jeg har det ligesådan.
    Har du lyst til at være med til blogtræf på Frilandsmuseet den 14/7? Jeg prøver at vejre stemningen rundt omkring.
    Klem og god fredag til dig!

    SvarSlet
  2. Madame: ja, og om vinteren sover vi mere :-)
    Kommer til blogtræffet
    God søndag og klem

    SvarSlet