lørdag den 19. maj 2012

Gåtur

Black og jeg startede dagens første gåtur i stor stil. Lige der midt på vejen lå der en kat der var kørt ned. Den var død.og åh, hvor jeg sendte mange tanker til dens ejere. Hvordan får de nogensinde at vide, at deres kat er død? Lige over frokost gik vi ud til Karrebæksminde. Jeg kunne godt have tænkt mig at gå helt ud til Enø, nen var desværre nødt til at vende om, for jeg skulle træde af på naturens vegne, og der var ingen egnet buske på vores vej. Man sku være hund! I går besøgte jeg gårdbutikken lige ovre på den ande side af vejen og købte et kilo danske kartofler (60 kr. Pr. Kilo). De smagte -som at høre englene synge. Danske ordbær kom også med hjem i går - og jeg måtte også bare have jordbær med hjem i dag. Det er bare det bedste - danske kartofler og jordbær. Så er det sommer. Et vidunderligt vejr har det været her sydpå i dag.

2 kommentarer:

  1. Danske jordbær og nye kartofler er helt vidunderligt. Det er dejligt at læse,at I havde en god lørdag, Kisser! I dag skulle sommeren for alvor komme. Klem og rigtig god søndag.

    SvarSlet
  2. Madame: det var skønt vejr hele dagen sydpå, og jeg fik masser af motion, og aftensmaden sammen med "ungerne" (jeg fik lov at lave den :-)
    God søndag

    SvarSlet