torsdag den 8. marts 2012

Sky Hotel

I går fra tidlig morgen til meget sen aften tilbragte jeg min dag her - på Bella Sky Hotel.
Jeg har fulgt byggeriet lige fra udgravningen til det stod færdigt på min vej til og fra arbejde.
Min afdeling holdt seminar.
Det er et meget imponerende byggeri - og HØJT.
Vi var på 23. etage - i bygningen til højre. Der er en fantastisk udsigt over hele København og Amager. Flot også om aftenen med lys i byen.
Den blå bygning ude i horisonten er min arbejdsplads.
Et par billeder fra 1. salen i hotellet.
En spændende plantevæg.

Black var i dagpleje og havde været ude på 3 x  1 times gåtur, så han sover bare i dag.

3 kommentarer:

  1. Ih altså, hvor er det flot.
    Jeg fik tilbud om en rundvisning derude lige efter, det var åbnet, men jeg kunne ikke den dag. Pokkers...

    SvarSlet
  2. Ellen: det er imponerende - både indvendigt og udvendigt.
    Flot udsigt over byens tage.

    SvarSlet
  3. Hvor er det dog et imponerende byggeri - og sikke en udsigt! Dejligt sted I holdt seminar.
    Klem og god fredag aften til dig.

    SvarSlet