tirsdag den 13. marts 2012

Leg

Hjemme fra job lidt i fire.
En kop kaffe i kruset.
Stolen ud i haven.
Strikketøjet i hænderne.
Ah, ih og åh.
12 minutter.
Så kom Black tilbage fra sin vandretur.
Væltede min kop med kaffe.
Jeg rejste mig.
Fandt battet til stangtennis frem.
Black fandt boldene.
Vi spillede bold.
Lige til han synes at det var tiden til han huggede battet fra mig.
Så stak han af med det.
Jeg fandt fotografiapparatet frem.
Fik et billeder af en fræk hund.
Kommer senere her på bloggen.
Bar stol, kop og strikketøj ind.
Fandt en sæk og beskar pampasgræs.
Har spist.
Har gået ½ time med Black.
Resten af aftenen sofahygge.

4 kommentarer:

  1. Sikke en skøn fortælling, kan lige se det hele for mig:-)

    SvarSlet
  2. Herligt. Jeg får også billeder af nogle skønne timer for mit indre øje.

    SvarSlet
  3. Det var sjovt og smukt fortalt, Kisser :-) Klem og god solskinsdag til dig!

    SvarSlet
  4. Prikker, Susanne og Madame: det var en herlig eftermiddag.

    SvarSlet