søndag den 19. februar 2012

Ønsker

Lige om lidt fylder jeg år igen, og har inviteret til sammenkomst.
Halvrundt skal fejres. Fejres skal hvad fejres kan, er et af mine mottoer.
Som jeg har snakket dybsindigt med min svoger om, så savner jeg min svigermor til at samle svigerfamilie - udover den årllige familiedag den 5. juni.
Her i den sidste tredjedel af livet er fødselsdagsønsker sådan lidt begrænset.
Et af mine ønsker er EURO, for jeg skal til Paris til foråret. Bare det var forår lige NU.
Det er godt at kunne graduere ønskerne.
En god gammel ven spurgte til ønskerne, og han kan og har noget, jeg savner gevaldigt i min hverdag.
Min egen personlige elektriker. Vennen er nemlig elektriker, og makker med husherren.
En ældre udgave af en eltavle - residerer her på matriklen. Huset er fra 1920, og mon ikke eltavlen også er det. Sikringsgruppen til højre brokker sig ved at sikringen "springer", lige så snart det er regnvejr.
Fejlen måtte findes, og det bev den.

Synderen er lige her på billedet. Husherren gjorde sit bedste, da han satte den op. Voldsom agressiv kræfthjernesvulst til trods.
Og vennens gave til mig var at finde fejlen, og vi blev enige om, at en ny udendørslampe med sensor er tiltrængt, HVIS altså jeg gerne vil have lys i indkørslen, der tænder, når noget bevæger sig der.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar