torsdag den 26. januar 2012

Undskyld jeg forstyrrer

Jeg var i biografen i går aftes. Vi snuppede lige 2 film. Det kræver sin bagdel at sidde ned i næsten 5 timer.
Vi så UNDSKYLD JEG FORSTYRRER og J. Edgar.
2 vidt forskellige film.
Jeg kendte ikke J. Edgar Hoovers historie - andet end at han var chef for FBI i 48 år.
Det var en fantastisk film, som fortalte J. Edgars historie fra ungdommen til slutningen. Leonardo diCaprio hører til en af mine yndlingsskuespillere. Fantastisk som de var sminket som gamle mennesker.

Undskyld jeg forstyrrer efterlod mig med flere spørgsmål. Hvem var mest tosset? Det kan jeg så tænke over de næste par dage...

1 kommentar:

  1. Jeg har også set begge film. Fantastisk gode film på hver sin måde. Jeg har ikke læst Erling Jepsens roman Biroller, som den danske film bygger på, men det behøveer jeg heller ikke. Dette var fantstisk skuespilpræstation og en god historie.

    SvarSlet