søndag den 16. oktober 2011

Strik-in

hos Britt søndag eftermiddag.
Lige pludselig - midt i den lækre kage og kaffe - kommer barnebarnet Karla på besøg.
Hun er ½ år og SÅ SKØN.
Jeg havde husket fiskestangen til storebror Samuel.
 Karla havde fået ny poncho. Selvfølgelig skal den da med i billedserien her, når vi nu var til strik-in.


Lise var ved at strikke sokker.
Hæklenålen ville ikke som Lise ville.

 Susanne det samme - og en poncho.
Britt var ved at montere en bluse.

Lise har været på Fanø, og på workshop hos Lene Holme Samsø og strikket en bladhue. Huen blev min, for Lise går ikke med hue. DET GØR JEG.
Jeg har gang i en bluse - efter ide af regndråber af Anette Danielsen - med rester fra et cardigansæt i Lana Grosse garn.

8 kommentarer:

  1. ..... og det var en rigtig hyggelig eftermiddag sammen med jer.
    Knus
    Mette

    SvarSlet
  2. Mette: meget hyggeligt....
    Knus Kisser

    SvarSlet
  3. Ja - tak for en rigtig hyggelig eftermiddag. Glæder mig allerede til næste gang.
    Og endnu engang Tusind Tak for hjælpen med symaskinen Kisser. Den kommer til at køre på højtryk i morgen aften :o)

    SvarSlet
  4. Sikke en skøn idé med jeres strikkekomsammen! Det må give en masse input og ideer til, hvad man har lyst til selv at strikke. Dejlige billeder, Kisser, og du er heldig at være ny ejermand til den flotte hue.
    Klem og god mandag til dig!

    SvarSlet
  5. Lise: tak i lige måde. Glæder mig til at se dine puder :-)

    SvarSlet
  6. Madame: det er en super ide med disse strikkekomsammen - ideerne flyder frit, og vi hjælper også hinanden hvis vi har strikke- eller syproblemer.
    God mandag og klem

    SvarSlet
  7. Lise har været på Fanø til Workshop hos Samsø????????? Øhhhh, okay! HAHAHAHA......

    SvarSlet