torsdag den 8. september 2011

Dirch og Midnight in Paris

Det var en god oplevelse af være i biografen og se hele 2 film.
Filmen om Dirch var gribende, til latter og tårer. Nicolai Lie Kaas gjorde det formidabelt, og det samme gjorde Lars Rantje.
Vi havde fået lov til at blive inde i salen, da vi jo også skulle se Midnight in Paris.
Billettøren, en ung mand på omkring 18, pegede op på lærredet, da det allersidste billede blev vist.
Det kom efter de kilometerlange rulletekster, og biografen var blevet tømt. Billedet var fra 1975 af Dirch og Nicolai, som var en ganske lille dreng. Rørende.
Midnight in Paris - den skal jeg have, når den udkommer på DVD. Der var skønne billeder fra Paris, og præcis fra det område hvor jeg har boet i en uges tid i foråret 2011.
Det var en skøn handling, og vi blev godt underholdt til begge film.

4 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt med 2 så gode oplevelser i løbet af en aften. Vi er ikke så gode til at komme i biografen, jeg ved egentlig ikke hvorfor.
    En dejlig dag til dig, Kisser.

    SvarSlet
  2. Annette: det er godt at gå i biffen, og det var 2 gode film.
    En dejlig dag til dig også :-)

    SvarSlet
  3. Jeg synes også det var en fantastisk god film. Jeg følte mig ret trist til mode efter filmen, men det er vel blot et udtryk for rigtig dygtig skuespilkunst.

    SvarSlet
  4. Nina: en fantastisk film :-)

    SvarSlet