mandag den 29. august 2011

Nu igen

Det skulle være en hyggelig slentreeftermiddagstur.
Det blev en jagen afsted, fordi
en hveps satte sig på Black og han farer lav i kroppen afsted for at slippe af med hvepsen
og
jeg får den af ham.
Lidt senere - 100 meter længere fremme - stak bæstet mig I NAKKEN.
Det svier!
Igen satte den sig på Black, og jeg "slog min hund" med håndtaget på rulle-ud-snoren
og
HOPPEDE på hvepsen.
Så nu er den død.
Det er "kun" det 4. hvepsestik jeg har fået i år.
Jeg er ikke overfølsom - det er Black, så det er bedst, at det er mig, der får dem.

9 kommentarer:

  1. Sikke dog et drama ;o))).....God du fik gjort kål på bæstet inden den lavede flere ulykker..

    Kh. Majbrit:)

    SvarSlet
  2. Arh hvor irriterende. Godt du reddede Black fra hvepsen men træls du selv blev stukket.

    SvarSlet
  3. Uha, sikke en ubehagelig oplevelse, Kisser - men det var dog trods alt bedre, at Black ikke blev stukket, når han er overfølsom! Jeg er kun blevet stukket af en hveps tre gange i hele mit liv. Klem og ha' en dejlig dag!

    SvarSlet
  4. Sikke en ballade :/ Godt du fik ram på bæstet :)

    SvarSlet
  5. Majbrit: stikkende væsener hmrpgh!!
    KH Kisser

    SvarSlet
  6. Anette: rigtig træls at jeg blev stukket !!

    SvarSlet
  7. Madame: 4 gange på en måned - så har jeg da vist også fået nok for resten af livet.
    En skøn dag til dig og klem

    SvarSlet
  8. Trine: ja, og jeg kan godt mærke det lille stik, som er hævet pænt i løbet af natten.

    SvarSlet
  9. Jeg er lige fræk, mor:
    Når vi spiller kort, tager du altid det sidste stik.
    Det er der ingen BI-virkninger ved.
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlet