mandag den 8. august 2011

Blogtræf - Frilandsmuseet # 3










6 kommentarer:

  1. Dejlige billeder fra det stemningsfulde sted - jeg holder så meget af Frilandsmuseet! Den gamle landpost var da forrygende og gik helt op i sin rolle :-)
    Klem og ha' en dejlig dag, Kisser.

    SvarSlet
  2. Madame: Det er et særdeles skønt område, og en god atmosfære.
    Ja, posten var netop forrygende og som han gerne ville fortælle :-)
    Klem og hav en skøn dag.

    SvarSlet
  3. Sikke stemningsfulde billeder :-)

    SvarSlet
  4. Herlige billeder. Jeg havde ikke set at der hang en gås eller and ved siden af vaske-rullen, eller linnedsrullen. Den "moderne" gård gjorde stort indtryk på mig og jeg er glad for at du har taget nogle billeder, så jeg kan se det igen uden at tage hele turen derind :)

    Gitte siger at d.24-25 september er bedre, jeg havde ellers håbet at vi kunne lave et træf lørdag d.10. Hvad siger du?

    SvarSlet
  5. Annette: det var så hyggeligt. Du var savnet :-)

    SvarSlet
  6. Donald: der var ret spændende i den gård.
    Jeg svarer på næste blogtræf på din egen blog :-)

    SvarSlet