fredag den 29. juli 2011

Nu igen

Nu er jeg igen blevet stukket af en hveps. Uff, det svier.
Den var kommet ind under min jakke, og den stak først, da jeg skulle have jakken af.
Der var et par stykker, der satte sig på Black, og han for afsted som skudt ud af en kanon for at få dem til at flyve væk. Black er stærk som en okse, så jeg skulle holde godt fast i snoren, så han ikke kom ud på vejen. Endelig fik jeg ham til at stå stille og få hvepsene væk.
Kræet er jo overfølsom for stik af den art, og da der var gået en times tid og hans adfærd var som den plejer, kørte jeg på arbejde.

3 kommentarer:

  1. Uf, ja de lede hvepse....det er slemt, når de stikker de kære dyr. Lillehunden blev engang stukket - iih hvor hun skreg! Men heldigvis er hun ikke overfølsom! Død over hvepsene!!

    SvarSlet
  2. Lavendel: ja de kan bare flyve ud i verdensrummet og blive der, kan de.

    SvarSlet
  3. Ja, de er lidt skøre lige nu, de gedehamse.
    Hørte forleden i radioen, at det er fordi de er blevet smidt ud af boet (larverne har forpuppet sig, så der er ikke brug for dem mere). Så nu flyver de forvirrede og sultne rundt og er bare generende for os andre. Godt at Black slap med skrækken, for det er slemt når man er allergisk :-(

    SvarSlet