mandag den 13. juni 2011

En god dags arbejde - leg med vand

Der farer et barn i mig, når jeg har med vand at gøre.
Indkørsel og havestier har fået en gang gift i foråret. Jeg går konstant - sådan føles det - og bukker mig for at fjerne ukrudt fra samme. Flere forskellige redskaber er indkøbt...
Indkørsel og havestier skal være fri for ukrudt. HER.
Så nu var jeg træt af ukrudtet, og satte højtrykssprøjten i gang.
Det tog et par timer og jeg har en fin indkørsel og havestier - fri for mos og ukrudt.
Jeg ved godt, at fliserne ikke har godt af det, men...

At tænke sig om....
I morges startede jeg dagens praktiske gøremål med at male brusekabine - uden at tænke på, at den skal stå et døgns tid for at tørre og hærde.
Så det var haveslangen, der måtte i brug for at jeg kunne blive ren igen.

Skoene kommer i vaskemaskinen, så er de hvide igen.

4 kommentarer:

  1. Hold da op. Du har haft travlt. Og trængt til et bad bagefter! Måske med haveslangen? ;))

    SvarSlet
  2. Ha ha ha! Det foto med skoene kan jeg ikke stå for! Man bliver GLAD i fjæset af dem!

    :D
    Marianne; Den Helbredende Have

    SvarSlet
  3. Megan: det blev kun benene, der fik med haveslangen...:-)

    SvarSlet
  4. Marianne: De jordede sko skal nok blive hvide igen. :-)

    SvarSlet