onsdag den 9. februar 2011

Et bukseben

Efter endt arbejdsdag gik Black og jeg over og besøgte min veninde  - hende med den nye symaskine.
Hun havde været i fuld gang med at sy fugle hele formiddagen.
For ca. 3 år siden købte vi stof sammen, og jeg klippede bukser til både hende og mig.
Mine er syet for længst, meeenn veninden har endnu ikke fået syet sine.
Da hun for nogen tid siden fik lyst til at sy dem, var der kun et bukseben.
Hun spurgte mig, hvad jeg dog havde tænkt på - sådan kun at klippe ET ben.
Hm! jeg undrede mig, og spurgte om hun dog havde kigget ordentligt i kassen.
Jeg snakkede med mine medkursister på sykurset om hvordan jeg dog kunne være så glemsom, så jeg kun klippede et ben.
I DAG var det andet bukseben dukket op!!
Kærlig kreativ mobning er tilladet i sådan et tilfælde.
NU er bukserne syet på den fine nye symaskine, og nr. et sofapude af 2 er sat i sofaen. Med fin lynlås i ryggen.
En skøn eftermiddag i kreativitetens tegn.

4 kommentarer:

  1. Hihi, godt det andet dukkede op kunne være lidt koldt med stof på kun det ene ben...;-D

    SvarSlet
  2. Ja, kærlig mobning er tilladt i sådan en situation :-)

    Du er meget flittig, synes jeg - både med sy og strik.

    Kan se, at du har (eller har haft) gang i 'Sneet Inde' - hvis du kan lide Ken Follett, er der jo masser af gode romaner at gå i gang med.

    Kender du Jeffrey Archer? Hvis du kan lide Follett, tror jeg også, du vil kunne lide ham.

    SvarSlet
  3. Rejen: ja, og det havde sikkert også set lidt pudsigt ud :-)

    SvarSlet
  4. Ellen: Jeg holder meget af K.F.'s bøger. Jeg skal på biblio i dag, og vil kigge efter Jeffrey Archer. Tak for anbefalingen.

    SvarSlet