torsdag den 24. februar 2011

Drømmesyn

Annie Dalton har skrevet "Agent engel - drømmesyn"

Fra bagsiden:
Tidspunkt:
NU
Sted:
USA
Mission
Kalder alle engle!
Rapport:
Jordens overlevelse hænger i en tynd tråd, og jeg er åbenbart udset til at være klodens og menneskehedens sidste håb.
Det giver jo ikke spor sved på på panden...!
Som om det ikke var nok, har jeg fået til opgave at hjælpe Cody Fortuna, en indiansk pige med en forbandelse hængende over hovedet og akut behov for englebistand."

Biblioteket skulle bestille den hjem til mig fra et andet bibliotek. Da jeg fik bogen i hånden, så jeg at den kom fra børnebiblioteket. Jeg trak på det store smilebånd, og tog bogen med hjem.
Det er ikke en børnebog, snarere en ungdomsroman.
Den er skrevet i et humoristisk og optimitisk sprog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar