onsdag den 26. januar 2011

Ny ovn og hyggelig frokost

Her står min nye ovn. Den kom hjem til butikken i går, så forhandleren og jeg slæbte den ud til min lille bil. Den kunne lige være der.
Den vejer ikke voldsomt meget, den er bare uhåndterlig.
Så min gode nabo kom og hjalp mig med at få den ind i bryggerset.
Nu skal den bare pakkes ud, og monteres. Heldigvis kender jeg en god, gammel elektriker, der stadigvæk godt kan finde ud at at installere....
Og den gamle skal til genbrugspladsen.

I dag har jeg holdt en halv fridag - igen - og det var så god for min krop, der var kommet lidt i ubalance efter et 2 dages seminar. Alt for meget sidde ned, det egner jeg mig altså ikke til.
Så jeg mødtes med 2 veninder i Køge City og vi var ude at spise en god frokost på en af byens gode restauranter. Bagefter var vi hjemme hos den ene veninde, der bor lige præcis midt i byen. I et nyt og lækkert hus - lige præcis sådan et jeg godt kunne tænke mig - en gang jeg bliver pensionist. Åh, som vi kunne hygge.

8 kommentarer:

  1. Herlig med en pige frokost, og tillykke med ovnen.

    SvarSlet
  2. Tillykke med ovnen, lyder som en hyggelig dag...;-D

    SvarSlet
  3. Det lyder dejligt, Kisser - en lækker, ny ovn højner livskvaliten og også en dag med venindehygge og afslapning.
    Klem og god torsdag til dig!

    SvarSlet
  4. Madam Bæk: Tak, og lige præcis er det herlig med pigefrokost.

    SvarSlet
  5. Anne-Marie: det var en herlig dag.

    SvarSlet
  6. Madame: jeg glæder mig til at tage min nye ovn i brug. Og det var godt med venindehygge og afslapning.
    God torsdag og klem

    SvarSlet
  7. Rigtig dejligt med sådan en dag med godt selskab og god mad:)

    SvarSlet
  8. Marianne: det er bare så skønt og afslappende.

    SvarSlet