tirsdag den 18. januar 2011

Muggen

Jeg er muggen. Jeg er sulten.
Da jeg skulle sætte min aftensmad i ovnen, lød knappen til temperaturen ret underlig, da jeg drejede på den.
Den er gået KAPUT.
Så nu får jeg ikke noget at spise.
Jeg får i hvert fald ikke mad, der er lavet i ovn.
Og jeg skulle også lige til at tørre kogt lever til Black i den samme ovn.
Jeg har hørt et eller andet sted, at man skal være glad for alle de år efter 5 år, ens hårde hvidevarer holder.
Jeg tror min ovn er fra ca midt i eller deromkring halvfemserne. Altså nittenhundrede..... Så det er da godt holdt.
Igen-igen savner jeg min elektriker!
Og ringe efter en servicemand koster vist det samme som en ny ovn??!!
Det er den her knap der er i udu
Heldigvis har jeg en lille miniovn fra de glade campingdage, hvor jeg vil forsøge at tørre Blacks lever.

10 kommentarer:

  1. Øv hvor surt. Så må det stå på rugbrødsmadder.

    SvarSlet
  2. Øv hvor er det ærgeligt ..... Håber ikke en ny bliver alt for dyr :-)

    SvarSlet
  3. Du kan købe én for en slik i den blå avis, vil jeg mene....

    SvarSlet
  4. Øv bøv...håber du ikke gik sulten i seng...;-D

    SvarSlet
  5. Jeg tror, der er sket noget med kvaliteten af hårde hvidevarer i de senere år, Kisser. I gamle dage holdt sådan noget jo rask væk i mindst 30 år.
    Jeg håber ikke, du måtte gå sulten i seng!
    Klem og god onsdag til dig og Black :)
    Har du set, at der bliver blogtræf 18/2?

    SvarSlet
  6. Lotte: jeg varmede grønsagerne på kogepladerne...

    SvarSlet
  7. Annette: det gør jeg heller ikke...

    SvarSlet
  8. Anne-Marie: NEJ, jeg blev mæt

    SvarSlet
  9. Madame: jeg tror det er al det elektronik, der bliver puttet ind i dem, der gør dem mere sårbare.
    Jeg har set at der er blogtræf og har reageret - både hos Jens og Ellen...

    SvarSlet