mandag den 20. december 2010

Så heldig

Jeg har lige været en tur i Køge city og parkerede min bil på Torvet.
Det kan være jeg skal lære at tage mine briller på, når jeg skal læse - selvom jeg synes jeg læser så udemærket uden, fordi jeg er langsynet!!!
Jeg troede, at der var 2 timers parkering, så jeg havde jo god tid.
Efter at have ordnet hvad jeg kom til byen efter, daffede jeg rundt i butikkerne.
Jeg kom lige ud af den sidste butik, da jeg så en mand være meget interesseret i MIN bil.
Hvorfor var han det?
Joh, det var bare parkeringsvagten. For jeg måtte kun holde EN TIME.
Han skulle lige til at sætte parkeringsbøden i forruden, da han spurgte om det var min bil.
JA. Godt, så kan du lige nå at flytte den.
Jeg takkede mange gange og kom væk i en fart - omend forsigtigt på de glatte brosten.
Endnu i mit lange chauffør har jeg aldrig fået en parkeringsbøde - og heller ikke denne gang.
Så HAR JEG LÆRT DET!!!!!

2 kommentarer: