torsdag den 1. juli 2010

Skovtur

I går eftermiddags - efter endt arbejdsdag - blev Black og jeg enige om en skovtur.

Bagefter var det oprindelig meningen, at jeg skulle ud i en af møbelbutikkerne i det nordlige af byen for at kigge efter nye reoler til mit garderobeskab.

Men det kan vente, for vi kom også forbi stranden ved Køge Marina.

Så gik vi en lang tur igen.

Det er godt med motion og slutte turen af med at sætte sig i sandet og kigge ud over vandet, selvom det passer Black ret dårligt. En gang imellem tror jeg han lider af ADHD.





4 kommentarer:

  1. Dejligt med gode udflugter. Men tror du ikke bare, at Black gerne ville en tur i vandet? Mine hunde ville bestemt heller ikke bare sidde stille og kigge ud på det - nej de vil i! :-)
    God solskinseftermiddag

    SvarSlet
  2. Skønt med sådan en travetur og hvilket billeder...de er super :))

    SvarSlet
  3. Megan: Black er altså en underlig hund. Han er labrador og går IKKE i vandet. Jeg må hiiiivve ham ud.

    SvarSlet
  4. Momsestrik: ja, det er bare så skønt...

    SvarSlet