onsdag den 21. juli 2010

Bogen der blev væk

Jeg lånte Carl Honores bog Lev livet langsomt på biblio.
I adskillige dage har den været som sunket i jorden.
Jeg har ledt alle mulige steder efter den.
Lagt søgningen på lager....
Og det værste jeg kunne ikke se for mig, hvor jeg havde den sidst.
Jeg mente, at jeg havde siddet ude i haven og læst. Men så ville jeg da have taget bogen med mig ind - det mest logiske, ikke?
Men den lå på havestolen, og heldigvis for at det ikke har været regnvejr, for så skulle jeg bare købe en ny bog!
Bogen er ligeså fin, som da jeg hentede den på biblioteket. Og nu kan jeg få læst mere i den.

2 kommentarer:

  1. Pyha, det var heldig, det ikke hade været regnvejr :-)
    Rigtig god fornøjelse med læsningen, Kisser!

    SvarSlet
  2. Madame: heldigvis holdt regnen sig væk....
    jeg læser lystigt videre...

    SvarSlet