lørdag den 26. juni 2010

Sommerfrokost

En af mine kolleger havde fået den geniale ide at hele afdelingen skulle spise frokost sammen, inden vi alle sammen drager på sommerferie. Så vi hev fredag eftermiddag ud af kalenderen og vandrede ned til Islands Brygge til Bryggens Spisehus for at spise. Maden var bestilt på forhånd, så vi skulle bare bære den udenfor.
Man sidder tæt på vandet. Der er meget hyggeligt.
PS Min internetforbindelse har ikke virket et par dage, og det er mere end irriterende!!!

10 kommentarer:

  1. Det var da en dejlig ide! Sidde dér og kigge ud over vandet, mens man indtager sin frokost sammen med - forhåbentlig - gode kolleger! Har du ferie nu?
    God lørdag til dig og Black! :-)

    SvarSlet
  2. Er du hjemme i morgen Kisser for så ville jeg lige kigge forbi med en 'bytter'
    KH Lise

    SvarSlet
  3. Manglende internetforbindelse, nej, det er da ØV! Men det lyder som en dejlig frokost, I havde i går ;-).

    P.S. Sikke mange dejlige Paris-billeder, du har lagt på bloggen. Længes helt derned, for nu er det to år siden sidst:

    SvarSlet
  4. Sikken dog et dejligt sted at spise frokost. I de omgivelser er det næsten ligesom allerede at være på ferie, kan jeg forestille mig. En fortsat rigtig god weekend til dig og Black.

    SvarSlet
  5. Megan: det er super kolleger jeg har. Nej, jeg har først ferie senere på sæsonen.
    God søndag til dig og hundetøserne.

    SvarSlet
  6. Bente: det var en skøn frokost :)
    Paris ligger kun 2 timers flyvning væk...

    SvarSlet
  7. Annette: ja en lille smule feriestemning indsneg sig.
    God søndag til dig.

    SvarSlet
  8. Lise: jeg har sendt mail til dig.

    SvarSlet
  9. Det lyder rigtig hyggeligt - dejligt at du har søde kolleger, det er guld værd :-)

    SvarSlet
  10. Madame: ja, det er guld værd - med super kolleger.

    SvarSlet