mandag den 1. februar 2010

En kæmpe

Hjælp! hvor jeg blev sådan rigtig godt gammeldags bange.
På morgenturen med Black for et par mogener siden gik vi en anden vej end vi plejer, for at undgå den strandede bil på den anden side af vejen, når vi skal over til egen matrikel igen.
Jeg gik nok noget i mine egne tanker - op imod vinden - for lige pludselig bliver jeg meget opmærksom, for lige imod os kom en KÆMPE gummiged med skraber foran, og den fyldte både cykelsti og fortov. Jeg gik nok lidt i panik, for jeg var ikke sikker på, chaufføren havde set os, da han stadig kørte, og der var INGEN steder vi kunne komme i sikkerhed. Jo, en hæk!!
10 meter længere fremme var der en indkørsel - det var 10 lange meter, for Black satte alle 4 poter i, så han var ikke til at rokke - han ville nemlig den anden vej.
Men det lykkedes at få ham den rigtige vej - gummigeden havde set os og var standset.
Puha - sådan nogle oplevelser kan jeg godt være foruden.

2 kommentarer:

  1. Huha, og så lige om morgenen hvor man går i sine egne tanker. Godt at det hele gik godt.

    SvarSlet
  2. Uha, det lyder som en frygtelig oplevelse, Kisser!
    Jeg håber, den er trængt i baggrunden af gode oplevelser siden.

    Ha' en rigtig god weekend!

    SvarSlet