fredag den 19. februar 2010

Dagen i går

startede med en stoppet køkkenvask. Lidt varmt vand ogen "svupper" fik dog hul igennem, og jeg var klar til dagen. Første arbejdsdag efter lang tid hjemme.
Det var en lang og god dag.
Turen hjem gik i adstadigt tempo, det kunne heller ikke andet med det snefald, der var.
Vel hjemme ved matriklen stødte jeg på en mindre besværlighed. Min indkørsel stiger 1 meter over 4 meter - en ganske pæn stigning, og når der ligger 10 cm nyfalden sne, giver det sig selv at jeg var god til hjulspind. Jeg kunne bare ikke få bilen op ad indkørslen, så jeg måtte ud at skovle et par spor og gruse.
Alt mens Black kunne se mig og vuffede alt det bedste han har lært, for han vil jo ud og hilse på og foretage sig sine hilseritualer.
Det er svært at vente, når man er hund, så da han endelig blev "lukket ud", kunne det nok være, at han skulle af med al energien på nogle hurtige ture rundt i den høje sne i HELE haven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar