lørdag den 19. december 2009

Nøddebuskene


har stadig blade. Det ser da helt vildt ud...

6 kommentarer:

  1. Ja.. det ser sjovt ud..
    Jeg er godt nok også spændt på hvad de dejlige julepakker fra din datter, skal ende med at blive..

    SvarSlet
  2. Det var mærkeligt med bladene på dine nøddebuske :-) Jeg så i avisen, at en bøgehæk havde nyudsprungne blade ...

    SvarSlet
  3. Madame: ja, naturens undere...

    SvarSlet
  4. Det har de også her i skoven, hvor jeg arbejder - jeg har egentlig aldrig tænkt over det før - plejer de ikke at gemme på bladene længe?

    Jeg er næsten lige så spændt på din adventsgave som du selv er ;-)

    SvarSlet
  5. Ellen: Det mærkelige her er at den forreste nøddebusk har ingen blade på, det er kun den bageste.
    Ja, jeg må jo vente helt til jul med at få løsningen på mine adventsgaver.

    SvarSlet