lørdag den 24. oktober 2009

I skole

Det er lørdag morgen, og jeg sidder med morgenkaffen endnu og samler en masse energi, for jeg skal i skole hele week-enden.
Anders, nabo søn, har forældre m.m. dag på sin efterskole, og jeg er inviteret med. Det er en heldagsudflugt, og vi skal være iført praktisk tøj, for vi skal også arbejde. Jeg er spændt på, hvad jeg bliver sat til. Vi skal nemlig arbejde for føden, skolen har inviteret på aftensmad.

24. oktober er jo FN dag.

Søndag står i syningens tegn. Jeg har fundet en masse stof frem - ganske urealistisk at jeg får klippet alt det jeg har fundet frem. Men jeg er født optimist og har været det hele livet.

Jeg skal op og finde stof frem til Anders, for de dyrker også skuespilkunsten og kan altid bruge stof. Jeg ved jeg har noget de kan bruge.

Hav en forunderlig week-end. Og nyd den ekstra time vi får i nat..

2 kommentarer:

  1. Det lyder sjovt og spændende at du skal på arbejdsweekend, Kisser!

    Rigtig god fornøjelse - og så er weekenden jo en time længere end normalt ...

    SvarSlet
  2. Det var inspirerende at besøge skolen - der kommer lidt senere indlæg om det her på kanalen.

    SvarSlet