torsdag den 20. august 2009

Sykursus

FOF kataloget ankom for et par dage siden.
Det er en kilde til stor inspiration at bladre det igennem, for der er mange gode tilbud. Som regel har jeg lyst til at melde mig til 20 kurser, og det er jo ganske urealistisk.
Som så mange andre gange i livet må jeg jo prioritere og være opmærksom på, hvad har jeg lyst til lige nu.
Jeg har valgt et sy- og tilskæringskursus - en dag i en week-end hver måned fra september til april. Så er der i det mindste sat tid af til at sy i 6 timer.
Jeg er ganske autodidakt udi sykunsten, dybt inspireret af min mor, så jeg startede med at sy (og strikke), da jeg var 6 år. Og da jeg jo er 50+ er det mange kilometer sømme jeg har syet.
Der er altid nyt at lære.
Jeg har snakket med underviseren, for jeg vil gerne tilskære et helt personligt buksegrundmønster, og det kan lade sig gøre på kurset.
Det bliver godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar