søndag den 16. august 2009

Sydesalt

Sydesalt fra Læsø. Fantastisk - kan jeg kun sige. Jeg bruger ikke ret meget salt, så jeg tror jeg har nok til et års tid i denne pose på 250 gram.
TAK til Susanne for gaven.
Saltet er hældt op i saltkarret, som er stor glasting med sort gummilåg fra det hedengangne Holmegård.
Posen, saltet var i, er lavet af noget godt kraftigt stof. Den blev skyllet af, og så kommer der en godbid i til Black, som bruger er par minutter til at få godbidden ud. Det er ikke lykkes for ham endnu at bide hul i den.

Min ferie synger på sidste vers - og det er ikke "Den allersidste dans, før vi går hjem" - og jeg har mega travlt med at male vinduer og døre. Maleren (min lillebror) siger, at jeg SKAL male to gange. Suk. Al det fine malerarbejder ville jeg gerne overlade til ham, hvis han ku finde tiden. Lad mig hellere få en stor flade - det kan da blive til noget.

Hav en god søndag.

3 kommentarer:

  1. Sikke en god idé Kisser, med genanvendelse af posen som legetøj.
    Den vil jeg tillade mig at 'hugge'
    *griner* ;o)

    SvarSlet
  2. Den er frit tilgængelig - ideen (smile).
    Jeg gætter på, at Egon vil synes det er en sjov leg - ligesom Black.
    Ha en god søndag - med høst og strik.

    SvarSlet
  3. Det er en rigtig god idé at bruge posen til en godbid til Black! Den idé vil prøve på min fars Simba, der har godt af at skulle arbejde lidt for føden ;)

    Hvor er du flittig med malerarbejdet! Bare jeg kunne sige det samme :-)

    Rigtig god søndag aften til dig!

    SvarSlet