onsdag den 20. august 2008

Altså...


Nu skulle det være!
Antennemanden kom i dag og ordnede alle mine antenner. Der hænger en fin parabol på stangen sammen med Danmarks antennen og en til de svenske programmer. Dem til Danmark og Sverige blev drejet i den rigtige retning. Nyt hoved på parabolen og nyt kabel blev trukket ind til TVet.
Min søde lille digitale antenne er skrottet - næsten, for stikket der sidder i fjernsynet kunne genbruges.
Alle programmer blev kørt ind, og nu kan jeg bare se fjernsyn.
DR2 viser en film i aften med Richard Gere kl. 20.00, og den skal jeg bare se.
Jeg VED, at Black vil blive rigtig glad over, at jeg vil opholde mig i stuen - for det er her flokken samles.
Jeg håber, at jeg kan holde mig vågen, for sofaen er jo god til at trække mig ned i liggende stilling.
Tihi - antennen vendre nu i samme retning som naboernes.
Now it was the time.
The antenna man came today and fixed all my antennas. I have a nice parabol on the antenna bar together with an antenna to Denmark and one for the Swedish programmes. The last 2 ones were turned in the right direction. And the parabol got a new head and a new cable was drawn to the TV-set.
My cute little digital antenna is sent to the garbage - almost, for the plug, which is sitting in the TV-set, could be re-used.
Now I can just watch alle the TV I want to.
DR2 shows tonight a movie with Richard Gere, that I WANT to see.
I KNOW, that Black will be very happy that I will stay in the sitting room - because it is here his ack collects.
I hope I am able to be awake, because my sofa is so good to pull me down lying!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar