torsdag den 1. maj 2008

Projekt maling

Jeg har bestemt mig for at alt udendørs træværk skal males - og huset.

Det er et stort og næsten uoverskueligt projekt - udhus, carport, overdækket terrasse i jordplan og på 1. sal.

Lige midt i det hele kan jeg høre en hund hyle. Jeg troede, at det var schäferhunden 2 huse nede af vejen. Nej, det var det ikke. For det kom inde fra mit eget hus. Det var Black. Hvorfor hyler han som en præriehund? Jeg er jo lige udenfor!! Og han kom ikke ud til mig.

Da jeg gik ind, fortalte han meget tydeligt, at han synes det var tid for en gåtur. Han foer ud til skuffen, hvor hans snor og halsbånd ligger - og videre ud til garderoben, hvor min gå-luftetur-jakke hænger.

Så var der kun et at gøre - ud at gå.

I silende regn! Så det var 2 våde væsner, der kom tilbage til en godbid og en god kop kaffe.

1 kommentar:

  1. Jeg ved at I begge er blevet tørre.
    Black, du er en meget klog hund, og når mor ikke kan finde ud af at gå din daglige avisrute, må du fortælle hende det.
    Dygtig hund!!!

    SvarSlet