lørdag den 29. marts 2008

Kaffe og fasanhan

Jeg nyder morgenens første kop kaffe, mens jeg sidder og beskuer en flot fasanhan, der har taget min terrasse i besiddelse. Da jeg nærmede mig terrassedøren med fotoapparatet, spankulerede han stille og roligt ud i haven, så jeg fik ikke et billede af ham.
Godt Black sover fredeligt i sin sofa. Black har en fortid som jagthund - han kom hertil fordi han var ubrugelig som jagthund. Den kloge hund gad ikke apportere, og det skal man jo som jagthund. Han ville meget hellere være familiehund.

2 kommentarer:

  1. hvem gider også spilde tid på at fange en fasan ? de er jo meget smukkere når de spankulerer rundt. og du kan være sikker på at fasanen sikkert mener at der er hans have.

    SvarSlet
  2. Ja, og Black mener, at det er HANS have - hihi

    SvarSlet