søndag den 17. februar 2008

Nysgerrig?


På en aftentur med Black, da mørket var faldet på, stod hunden helt stille og ville ikke videre. Det var da bare fordi der var en hund, næ der var 2 var der, inde i en have, og de skulle da lige hilse på hinanden. Da de havde hilst færdigt, gik vi videre langs havehegnet, der er højt. Dog ikke højere end at jeg lige kunne nå at kigge ind over, når jeg stod på tæer. Jeg er født nysgerrig, så jeg måtte jo kigge ind, for den anden hund ville også hilse på. Og hvad var det for en? EN BOXER.
Black er en labber og en helt anden type hund end boxeren. Jeg har haft boxerhunde i over 30 år, så det er en af yndlingshundene. Det var en lille fin dame - og hun havde sin lange hale. Åh, hvor er hun sød.

1 kommentar:

  1. Smuk prinsesse. Hun minder meget om Bongo og Tanja blandet sammen.
    Suk.
    Boxeren er en dejlig hund, men foretrækker nu labberen.

    SvarSlet